Floradix Magnesium

Floradix Magnesium

Magnesium speelt een belangrijke rol bij veel processen in ons lichaam. In het eerste kwartaal van 2020 kreeg HappyLife de opdracht de nieuwe variant Floradix Magnesium van publiciteit te voorzien. Hiervoor werd een brede aanpak gekozen.

Focus van de campagne: magnesium als het energiemineraal. Belangrijk was dat er met deze campagne verschillende doelgroepen bereikt werden (o.a. sporters, zwangere vrouwen, jonge moeders, vegetariërs en health). Magnesium ondersteunt het energieniveau en is het goed voor de spieren.
De brede aanpak bestond uit een persbericht, een productmailing met als gift een ‘Magnesium-Boeket’ - bestaande uit fruit en groenten die gebruikt zijn om Floradix Magnesium elixir te verkrijgen –, de opvolging hiervan en als klap op de vuurpijl een influencer campagne. Deze complete aanpak heeft gezorgd voor een hoge brand awareness, unieke storytelling door de influencers en een hoge waarde aan publicaties en bereik.